niedziela, 15 maja 2011

Ciasteczkowo-kawowy shake


Dziś co prawda za oknem deszczowo, ale za to wczoraj było tak cieplutko, że w południe wcale nie miałam ochoty na obiad, a raczej na coś orzeźwiającego. Moja współlokatorka jest fanką maślanki, obie chciałyśmy napić się mrożonej kawy, a do tego w szafce uchowało się kilka ciasteczek z czekoladą. Z połączenia tego wszystkiego powstał pyszny shake. Orzeźwiający, a do tego sycący, zapewnił nam energię na kila godzin.



Ciasteczkowo-kawowy shake
porcja na 2 wysokie szklanki

Składniki:
  • szklanka mocnej kawy, ostudzonej (ja zaparzyłam 3 łyżeczki kawy śmietankowej)
  • 1,5 szklanki zimnej maślanki (może być dowolna, ale ja za zwykłą nie przepadam, użyłam takiej o smaku straciatella)
  • 4 ciasteczka digestive w czekoladzie
  • kilka łyżek musli (u mnie tropikalne crunch)
  • 2 łyżki wiórków kokosowych
  • szczypta cynamonu
  • kilka kostek lodu
Ciasteczka i musli zmiksować blenderem. Dodać maślankę, następnie kawę i miksować dalej. Dodać wiórki kokosowe i cynamon, wymieszać. Na koniec dodać kostki lodu. Podawać w wysokich szklankach, najlepiej pić powoli przez słomkę :)



Smacznego!
P.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tu możesz zamieścić swój komentarz do naszego posta. Jesteśmy bardzo wdzięczne za wszystkie słowa z Waszej strony! :)