niedziela, 22 maja 2011

Koktajl bananowo-ananasowy

Sobota była duszna i gorąca a ja musiałam się uczyć. Nie było więc wyjścia - musiałam przygotować coś szybkiego i bardzo orzeźwiającego - w sam raz na akcję Amore Del Tropico. Pyszny koktajl bananowo-ananasowy dodał mi energii w południe, a wieczorem zasmakował stałemu degustatorowi (choć z komentarzem "smaczny, ale bananowo-czekoladowy byłby lepszy", więc chyba wiem jaki napój pojawi się tu w najbliższym czasie ;p). W parze z koktajlem wystąpiły kokosanki, na które przepis zapewne jeszcze dziś.


Koktajl bananowo-ananasowy

na 4 duże kieliszki

Składniki
:

  • 250 ml kefiru
  • 100 ml syropu (zalewy) od ananasa
  • 1,5 banana
  • 6 plastrów ananas z puszki
  • płaska łyżeczka cynamonu
  • szczypta kardamonu
  • kilka łyżek siemienia lnianego (opcjonalnie, ja do wszystkiego muszę dosypać jakieś ziarenka ;p)
  • kilka kostek lodu

Banany i ananasa pokroić w kostkę. Dodać pozostałe składniki. Miksować blenderem do uzyskania jednolitej konsystencji. Przelać do szklanek/kieliszków i podawać od razu lub po dodatkowych schłodzeniu.

Smacznego!
P.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tu możesz zamieścić swój komentarz do naszego posta. Jesteśmy bardzo wdzięczne za wszystkie słowa z Waszej strony! :)